El Tribunal de Apelación de Sassari (Cerdeña, Italia) ha decidido suspender el procedimiento sobre la entrega a España del expresidente catalán Carles Puigdemont a la espera de que se pronuncie la justicia europea sobre la inmunidad del líder independentista y la cuestión prejudicial, afirmó su abogado en Italia, Agostinangelo Marras.
Puigdemont, que no hizo declaraciones a la salida de la Corte que estudió su posible entrega a España, fue detenido el 23 de septiembre a su llegada al aeropuerto de Alguer por una orden del Tribunal Supremo y fue trasladado a la cárcel de alta seguridad de Sassari, aunque fue puesto en libertad al día siguiente.
@cromapons, a mi la "sacrosanta" unidad de España no me importa lo mes minim. Al principi em feien pena la gent que viu a Catalunya i que no estan d'acord amb el moviment independentista. Han tengut dues ocasions per anar a votar i tot segueix igual. Aixi, que visto lo visto, per mi, que lis donin demá mateix perque mira que ho son cansats!. Ara, que començin per prende nota de lo be que li va a Gran Bretaña amb el Brexit. Pasaport per anar a qualsevol lloc, arancels d'exportació, probablement fugida cap a altes provincies de treballadors que estan allá, pero que no estan d'acord amb aquesta caparrotía de s'indepencia, empreses que canviaran sa seva seu social i partiran de Catalunya i suma i sigue. Pero, res, que s'envagin ja, i que els hi vagi be!