El certamen Illanvers no celebrarà enguany la seva onzena edició per manca de suport del Consell. Així ho denuncien personalitats de la cultura a través de les xarxes socials, que lamenten que la Conselleria insular no destini ni un euro enguany a l'organització de la trobada de la poesia insular.
La veu d'alarma s'escampava el passat dia 31 a Facebook. El poeta Bep Joan Casasnovas anunciava que «Illanvers no té edició enguany. A més de les dificultutats, n'hi ha que el volen desaparegut, ofegat...Dissuadiran l'esdeveniment, un estiu al manco, però mai callaran les veus de la poesia». L'anul·lació de l'esdeveniment literari el confirmà ahir Pere Gomila, coordinador del certamen junt amb Sergi Cleofé d'ençà la primera edició de 2004. Ambdós éren els coordinadors d'una trobada organitzada pel Departament insular de Cultura.
Si realmente hay voluntad de hacer un certamen sobre poesia menorquina, no hacen falta subvenciones. La verdad es que si no hay euros de por medio, la voluntad y las ganas desaparecen. Porqué sera.