Síguenos F Y T I T R
Hoy es noticiaEs noticia:

Ca n'Oliver obre les portes

Centre d'Art i d'Història Hernández Sanz, un espai cultural de primer ordre a Maó

Un 15 per cent de les pintures estan restaurades, una labor que continuarà | Foto: Javier Coll

|

Maó inaugura avui oficialment Ca n'Oliver com a nou espai cultural de primer ordre. Serà a les 18 hores en un acte institucional amb la presència de representants de les quatre administracions que han fet possible la seva restauració i obertura: El Gover balear comprà l'edifici; el Ministeri de Foment sufragà la seva rehabilitació; el Consell, a través del PDPT, va acometre la museïtzació i l'Ajuntament de Maó ha fet l'equipament, inclosa la seguretat i climatització.

Però serà demà diumenge quan Ca n'Oliver obri les portes a tots els ciutadans, en una jornada, de 10 a 14 hores, amb visites guiades i visita lliure. A partir d'ara el seu nom serà Centre d'Art i d'Història Hernández Sanz, amb col·leccions d'aquarel·les, dibuixos, pintures, gravats i mapes per descobrir la Menorca dels segles XVIII, XIX i XX a través de la col·lecció Hernández Sanz-Hernández Mora.


[Lea la noticia completa en la edición impresa o enKiosko y MásoMy News]

8 comentarios

user adrià | Hace más de 10 años

Igualet que ca'n Saura.... Enhorabona Maó!

user Ooooh! | Hace más de 10 años

Quina preciositat!

user estudiant | Hace más de 10 años

Quina passada, tenc un foc per arribar la setmana qui ve a Menorca per anar-hi.

user olivera | Hace más de 10 años

es xorro és gros....enhorabona una vegada més

user aplauses | Hace más de 10 años

molt bona noticie.

user TOMAS | Hace más de 10 años

Can OLIVER abierto y Can SAURA cerrado. Las comparaciones son odiosas pero Ciutadella necesita un cambio radical.

user Inagureitor | Hace más de 10 años

Venen eleccions...

user Enhorabona | Hace más de 10 años

Maó està d'enhorabona. Ha costat molts anys d'esforços, crec que més de 10, desde que es va començar aquest projecte. Però finalment Maó tindrà un museu d'art contrmporani i podrem veure les excelents obres propietat del Consell Insular.

Lo más visto