Los trabajos para el relevo en el Centre Internacional d'Art i Gravat de Menorca-Alaior han fracasado. El camino iniciado el pasado septiembre con el objetivo de que el fundador de los talleres de Xalubínia, Pere Pons, cediera el testigo a un nuevo equipo de trabajo no ha llegado a buen puerto después de que la nueva entidad que iba a hacerse cargo de la actividad, la Associació Xalubinia Menorca, no haya podido constituirse legalmente por defectos de forma.
7 comentarios
Una llàstima. Un centre que podia funcionar però que s'ha trobat amb molts problemes. No només la crisi econòmica. Podia haver estat un centre de referència a nivell estatal, un dels tres o quatre millors. I amb l'afagit de ser a Menorca podia atreure artistes tot l'any i crear una oferta de turisme de molta qualitat i no estacional. Per cert, a Alaior no hi CAP hotel o pensió que pugués acollir als artistes. Absolutament incomprensible a un poble gran d'una illa que viu del turisme.
Massa galls dins un galliner?
Per al Pere Pons, aquest negoci ha sigut rodó, ja que ha estat mamant d'aquesta teta pública ( diners de tots )fins que s'ha jubilat.
Aquesta és la crónica d´una mort anunciada... Aquest centre va començar amb molta empenta, en una época en que encara hi havia doblers per aquestes coses i una persona, Pere Pons, que sabia com treure´n dels fons públics per una empresa amb una mica de pretensions, ja que voler fer un centre internacional de gravat a Alaior és, al meu parer, una mica pretenciós. Es van gastar una doblerada en muntar un taller espectacular per col.locar a tres persones (Pons i el matrimoni hispano-colombià amic d´aquest últim) i ha acabat morint de finor. Pons jubilat i els altres dos van partir cap a Colombia... Ara tenim unes instal.lacions esplèndides que es moren d´oi i que, probablement, acabaran escampades per diferents escoles i tallers de l´illa. Qué trist!
¡¡¡ Qué bien le ha ido el chollo montado todos estos años a Pere Pons !!! A seguir viviendo del cuento.
Que todo cambien para que todo siga igual.
Lo más visto
Operación grúa en Cala Rata: 70.000 kilos de contrapeso para izar el camión volcado
Ingresa en prisión por dar puñetazos a su madre y retenerla en una habitación de Maó
El entrenador de Gemma Triay y Delfi Brea: «Se han dejado el alma»
El Constitucional y el Tribunal Supremo se pronunciarán sobre el catalán en educación
Dejémonos de chorradas y que se pongan a currar. Un bote de 25kg de pintura blanca, un rodillo, i tots a emblanquinar sense fer esquitxos.