Síguenos F Y T I T R
Hoy es noticiaEs noticia:

Bep Marquès canta a Enrique Urquijo a Madrid

L'artista menorquí va pujar la nit de dijous passat a un dels escenaris més emblemàtics de la capital, el de la sala Clamores

Comellas, Marquès i Bosch, a la sala Clamores de Madrid | Foto: B.M.

|

L'artista menorquí, acompanyat dels seus músics habituals, Nasi Comellas i Toni Bosch, va pujar la nit de dijous passat a un dels escenaris més emblemàtics de Madrid, el de la sala Clamores. I ho va fer per participar en «Solo ha sido un sueño», un concert homenatge al desaparegut músic Enrique Urquijo, de Los Secretos.

«Venim d'un lloc preciós, màgic i petitó anomenat Menorca, cantarem a Enrique, al geni entranyable», va explicar Marquès abans d'interpretar la cançó «Margarita». Una festa en què van participar una vintena d'artistes, entre ells Ñete de Nacha Pop i alguns integrants de Los Problemas.

7 comentarios

user marta | Hace más de 7 años

Que xulo! enhorabona Bep i músics.

user Claudia | Hace más de 7 años

Enrique Urquijo era únic, no era gens flac, tot el contrari. Enhorabona Bepet!

user Lina | Hace más de 7 años

Enhorabona Bep!

user Ffff | Hace más de 7 años

Hola. A jo Enrique sempre m'ha agradat molt tant amb Los Secretos, com amb Enrique Urquijo y los problemas. Un poeta amb una sensibilitat extrema... Va fer més de cent cançons de gran calitat. Ja es sap "sobre gustos colores"... Salut

user Joan | Hace más de 7 años

Amb tots el respectes.. pero Enrique Urquijo, era molt flac, dos o tres cançons i poca cosa més..

user Ffff | Hace más de 7 años

Hola... Gran Enrique Urquijo... Siempre presente

user Ffff | Hace más de 7 años

Gran Enrique Urquijo... Sempre present

Lo más visto