L'Ajuntament de Maó va presentar aquest dilluns la convocatòria del Premi Ciutat de Maó, aquest any corresponent a la modalitat d'escultura i que compta amb una dotació de 3.500 euros per a la proposta guanyadora.
Com a novetat enguany, segons va informar el Consistori en un comunicat, la categoria per a artistes menors de 35 anys tindrà una dotació de 1.000 euros. A més, les dues persones guanyadores d'ambdues categories tindran també l'oportunitat de dur a terme una exposició a una sala municipal, en un termini de dos anys.
Procediment
Les persones interessades a aspirar a un dels dos guardons podran presentar les seves obres del dilluns 8 al divendres 19 de juliol. «El jurat estarà format per persones de la màxima capacitat i reconeixement en el camp de l'escultura i les arts plàstiques i visuals», expliquen des de l'Ajuntament de Maó.
Otra ridícula foto más para el álbum personal del peor alcalde que jamás haya conocido nuestra ciudad en toda su historia, sólo interesado en lucir el palmito y presumir. En vez de estar pensando en nuevas formas de dilapidar el dinero de los mahoneses en toda clase de idioteces, lo que debería hacer este tipo es centrarse en mejorar la gestión municipal en los temas fundamentales que nos afectan a todos, como son la correcta limpieza y mantenimiento del entorno urbano; la seguridad callejera en determinadas zonas calientes como la Explanada o la Estación Marítima; la optimización del suministro de agua potable para reducir ese 30 o 40% de pérdidas por fugas en la red. Etc etc. Y sobretodo, salir de una vez a dar la cara en una comparecencia pública para pedir perdón por haber ninguneado a la ciudadanía a la hora de tomar la desastrosa iniciativa de complicarnos la vida de una forma intolerable con la implantación forzosa y bajo amenaza de un sistema nefasto de recogida de basuras. Póngase a trabajar de una vez y déjese de tanto enseñar el plumero.