Síguenos F Y T I T R
Hoy es noticiaEs noticia:

Festival de Poesia a Maó el pròxim 24 de maig amb la participació de sis creadors

Són Vicenç Llorca Berrocal, Pere Joan Martorell, Begonya Mezquita Ramírez, Cecília Navarro Frau, Llucia Palliser i Joan Rotger Julià

A les 11 hores tindrà lloc l’itinerari poètic amb sortida des de la Biblioteca Pública de Maó i acompanyats per la Xaranga de Maó

| Maó |

L’Ajuntament de Maó ha anunciat que la sisena edició del Festival de Poesia tindrà lloc el proper dissabte 24 de maig. Sis poetes i poetesses participaran enguany a la mostra: Vicenç Llorca Berrocal, Pere Joan Martorell, Begonya Mezquita Ramírez, Cecília Navarro Frau, Llucia Palliser i Joan Rotger Julià, guanyador del darrer Premi de Poesia per a Joves Gumersind Gomila.

A les 11 hores tindrà lloc l’itinerari poètic amb sortida des de la Biblioteca Pública de Maó i acompanyats per la Xaranga de Maó.

El capvespre, a les 20 hores, tindrà lloc el recital poètic i l’entrega del 5è Premi de Poesia per a Joves Gumersind Gomila. Un acte que tindrà lloc a la Sala d’Audiències del Claustre del Carme.

L’Ajuntament de Maó, mitjançant aquest Festival de Poesia, vol seguir donant suport al conjunt de creadores i creadors literaris, i fer més accessible l’expressió poètica a tota la ciutadania.

1 comentario

user Joan Llufriu | Hace 7 meses

Sempre hi ha sa mateixa...

Lo más visto