La instensa calor no ha tret les ganes de festa i Alaior ha viscut avui el seu darrer Jaleo de les festes de Sant Llorenç. Els cavalls han estat els protagonistes de l'espectacle de la música i els bots a Sa Plaça entre la una del migdia i passades les quatre del capvespre. Abans s'havia celebrat la Missa de Caixers.
Ha estat una jornada de molta bulla, que ha començat de bon matí amb la Banda de Tompetes i Tambors i amb el replec de la qualcada, que ha seguit els actes protocol·laris entre les expressions d'alegria de la gent.
Les festes de Sant Llorenç han transcorregut sense incidències destacables i la Creu Roja ha realitzat en els dos dies un total de 55 assistències lleus.
La festa continuarà avui, a partir de les 20.30 hores, amb la desfilada de carrosses que enguany s'inspira en "El Mago de Oz".
Sin comentarios
No hay ningún comentario por el momento.
Lo más visto
Aparece tras seis días de búsqueda la menor de 14 años desaparecida de Maó
La Policía Local de Maó pide ayuda para localizar a una joven de 14 años desaparecida
Ciutadella echa cuentas: esto es lo que cuesta cada año organizar las fiestas de Sant Joan
Laura Escanes cumple su sueño: abre las puertas de su chalé en Menorca tras finalizar la reforma