La instensa calor no ha tret les ganes de festa i Alaior ha viscut avui el seu darrer Jaleo de les festes de Sant Llorenç. Els cavalls han estat els protagonistes de l'espectacle de la música i els bots a Sa Plaça entre la una del migdia i passades les quatre del capvespre. Abans s'havia celebrat la Missa de Caixers.
Ha estat una jornada de molta bulla, que ha començat de bon matí amb la Banda de Tompetes i Tambors i amb el replec de la qualcada, que ha seguit els actes protocol·laris entre les expressions d'alegria de la gent.
Les festes de Sant Llorenç han transcorregut sense incidències destacables i la Creu Roja ha realitzat en els dos dies un total de 55 assistències lleus.
La festa continuarà avui, a partir de les 20.30 hores, amb la desfilada de carrosses que enguany s'inspira en "El Mago de Oz".
Hoy es noticiaEs noticia:
Sin comentarios
No hay ningún comentario por el momento.
Lo más visto
Ahora sí: la juez envía a prisión al ladrón de Ciutadella que reincidió nada más quedar en libertad
Roban una motocicleta en Maó y la arrojan cerca de Cala en Blanes
La limpiadora que robó joyas en tres casas de Menorca evita la cárcel si indemniza a sus víctimas
Maó acogerá la primera planta de Menorca autorizada para la gestión de residuos peligrosos