Síguenos F Y T I T R
Hoy es noticiaEs noticia:

Lorenzo Goñalons, primer en les olimpíades de Física i Química

Can Salort. Ahir alumnes de Secundària de diferents instituts participaren a l’Olimpíada de Biologia - Javier

| Maó |

Lorenzo Goñalons Olives, de l'IES Joan Ramis i Ramis, ha estat el guanyador autonòmic de l'Olimpíada de Física (assignatura en què té com a professora a Catina Ramis) i de l'Olimpíada de Química (amb Brigitte Sintes com a professora), que se celebraren a la UIB el 17 de febrer. Després d'haver estat classificat en primer lloc a les dues olimpíades, Goñalons viatjarà l'abril a Bilbao per participar en l'Olimpíada Nacional de Física i a Madrid per participar a l'Olimpíada Nacional de Química.

Iria Florit Vidal, alumna també de l'Institut Joan Ramis i Ramis, ha guanyat el primer accèssit de Menorca a l'Olimpíada de Química. El mateix IES Joan Ramis i Ramis obtingué el premi al millor centre de les Illes Balears.

Per altra part ahir es va celebrar, a la Seu Universitària de Menorca Can Salort, l'Olimpíada de Biologia en què també participaren alumnes de Secundària de centres de Menorca.

Sin comentarios

No hay ningún comentario por el momento.

Lo más visto