El PP de Menorca ha instado al Govern a dar un impulso definitivo a la instalación y puesta en marcha del servicio de radioterapia del hospital Mateu Orfila, con el fin de que los menorquinas puedan ser atendidos en la isla.
La secretaria general del PP de Menorca, Asunción Pons, ha recordado que la prestación es un «compromiso político» del anterior Govern del Partido Popular.
Con este servicio, indican en una nota de prensa los populares, se evitará que cada año hasta cien pacientes menorquines tengan que trasladarse a Palma para recibir este tratamiento.
La radioterapia será un servicio gratuito para los usuarios del IB-Salut y se prestará con los mismos índices de calidad y bajo la coordinación del hospital Son Espases para los protocolos de tratamiento, ha insistido Pons.
A Jonson: Inicia "cuenta atrás...." Molt bé. I què? Duim més de dos anys de Govern de Pacte (??) i encara no hi ha data per a sa posada en marxa d'aquest servei, que va ser licitat i adjudicat per s'anterior Govern des Partit Popular el 2014. Lo mateix que passa amb sa gasificació de Menorca, que va adjudicar s'anterior Govern des PP i que té aturada s'actual Govern des Pacte, perquè ara Podemos i PSM no volen gas natural. Com sa carretera general, aturada en es tram Maó-Alaior: Com s'hospital Verge del Toro, on havien promés un sociosanitari. Com sa Sala Augusta, com es Teatre des Born. Com sa promoció turística, que havien de traspasar a Menorca dia 1 de gener d'enguabny. Com es rebuig a tots es projectes presentats per es Ajuntaments de Menorca a s'ecotaxa. Mai MES.