Síguenos F Y T I T R
Hoy es noticiaEs noticia:

El Reis porten a Menorca una tramuntana hivernal i un ambient molt fred

No es preveu pluges durant les cavalcades, mentre que l'Aemet ha activat per dilluns i dimarts l'alerta per mala mar i fort vent

El temps previst a Menorca per dilluns

| Menorca |

Els pròxims dies a Menorca estaran marcats per una situació plenament hivernal, amb la influència de la borrasca Francis i l’arribada d’aire molt fred en altura. Així mateix, l’AEMET ha activat a Menorca l’alerta groga per mala mar aquest dilluns, mentre que per a dimarts l’ha incrementada a taronja (per ones que poden arribar als 9 metres d’alçada), alhora que s’ha decretat un avís per vent fort.

Dilluns, el cel es mantindrà amb intervals de nivolats i estones de sol, amb ambient fred i tramuntana present, però sense senyals clares de pluja generalitzada. En aquest context, les cavalcades de Reis del capvespre i vespre es podran celebrar sense cap problema a tota l’illa, ja que no s’esperen precipitacions durant aquestes hores, més enllà del fred propi de la jornada. La situació ve explicada per un flux de nord que aporta aire sec, tot i la presència de baixes pressions a la Mediterrània.

Dimarts, el fred continuarà sent protagonista, amb vent de tramuntana i cel sovint tapat, especialment a l’est de l’illa, on no es descarta qualque ruixat puntual. A mesura que avanci el dia, l’ambient tendirà a ser més sec.

De manera anecdòtica, durant la nit de dimarts a dimecres, l’entrada d’aire molt fred podria fer baixar la cota de neu fins a entorn dels 200 metres, però sense precipitació prevista: l’aire serà molt sec i no s’espera cap episodi de neu, tot quedant com una curiositat meteorològica.

Dimecres, l’anticicló començarà a guanyar terreny, tot i que encara amb intervals de nivolats i qualque ruixat ocasional. Dijous, la situació serà més estable, amb més estones de sol i una pujada progressiva de les temperatures, tot i que la sensació hivernal es mantindrà amb el vent.

Sin comentarios

No hay ningún comentario por el momento.

Lo más visto