Agentes de la Policía Nacional de la Comisaría de Ciutadella, en colaboración con Policía Local de la localidad, han establecido diversos filtros de control en la vía pública en las zonas céntricas de la ciudad así como en Cala en Blanes.
En una nota de prensa, la Policía ha informado que, como novedad, en este caso se pudo contar con la colaboración de los especialistas de la Unidad Canina de la Jefatura Superior de Baleares, dedicados a la detección de sustancias estupefacientes, control de personas y de flujo de dinero en efectivo.
El resultado fue más de 60 identificaciones, control de más de 50 vehículos, imposición de diversas actas de marihuana, hachís y cocaína, intervención de varios objetos peligrosos en vía pública y hasta tres requisas en diversos locales.
Además, se realizaron numerosos controles por ley de extranjería, así como se impusieron otras tantas denuncias por infracciones de seguridad vial a cargo de las unidades de Policía Local.
Estos controles han sido posibles gracias a la colaboración ciudadana, que a lo largo de los últimos meses han hecho llegar informaciones anónimas de los lugares en los que hay un incremento del tráfico minorista de sustancia estupefaciente, permitiendo mejorar en la planificación estratégica de ubicación de los filtros policiales pertinentes y mantener actualizada la información de los sucesos en la ciudad.
Una vez más ha destacado la buena sintonía entre los diversos operadores de seguridad que colaboran en aras de la prevención de la seguridad ciudadana en Ciutadella.
contra es trafic de droga diuen, es que tenen uns collons ben grosus..., lo unic que volen es recaudar i arriba a es cupu de denuncies, les uniques incautacíon que hauran fet son majorment gent que duia 4 miques per consum propi, els venedors i narcotraficants encara segueixen tant contens a ca seua i no a n'es carre de bon capvespre...i estic molt cansat de que cada dia per anar a fe feina hagi de pasar controls policials i registres a cada esquina que creui just sorti de casa..., ja son massa esagerats, mes que seguridad i proteccion donen inseguritat, despres a n' es llocs a hont hi ha conflictes, baralles i droga de de ve, no sel's hi veu es pel, ara, aso si ves a fe una volta per es poble es capvespre de tranquis, que te aturen, registen te traten com un delincuent, pero despres fan vista gorda sembla cuan i hon pasen coses de de ver, a jo no me enganen no..., i a part duen cap aqui es cadetes de fora a 'practica' i fer lo que vulguin amb noltrus i ens tractin a tots com a persones indecents (no tenen contexte de com es es tracte a sa illa ni ses persones ni com actuar amb sa gent, com si fosim a n'es lloc mes insegur del mon i fosim tots maleantes) i despres fora, cada un a ca seua com si res pasat hagues..., Tambe cuan pasa una petita cosa, s'avorreixen tant que mouen tot es dispositius policials (inecesariament), i altres serveis publics pagats amb es notros doblers a veure que ha pasat i xeferdetjar, en ves de estar fen feina com toca, s' altre dia un contenidor que treia fum, sense cap perill de mals majors alrededor: minim 4 cotxes de policia local, 2 de nacional, 2 camions de bombers des grans... aso ho pagam tot noltrus! amb un cuart des dispositiu de policia i bombers que van desplegar en tenien de sobra, pero no, alla eren tots miran com a espectadors com un contenidor treia un poc de fum mentres 1 de camions de bombers ho deixava tot apagat en 2 segons...i un altre policia redirigia es trafic, sa resta hi sobrava i nomes xafardejava, mentres cobren per xafardetjar....