Eren les vuit manco cinc minuts del fosquet, amb el sol que ja començava a baixar, quan les campanes de l'ermita de Sant Joan de Missa repicaren de valent. Era el senyal que tothom esperava i que indicava que al fons ja es veia la qualcada i que estava a punt d'arribar i entrar al recinte.
Al pati de l'ermita, esperaven la qualcada el bisbe de Menorca Francesc Conesa i alguns membres del clergat.
Amb la presidència del bisbe Francesc Conesa però amb la direcció de sa capellana Gerard Villalonga, i després que el fabioler Juanlu Gelabert fes la cerimoniosa salutació a l'altar amb la bandera, començaren els cants i pregària dels Vespres, repartint-se també els ciris com és tradició.
Acabada la pregària, la comitiva es tornà a dirigir a la casa des donat, adossada a l'ermita, aquesta vegada, però, per prendre el refrigeri preparat per un grup de voluntaris de la parròquia de Sant Rafel encarregats de l'ermita.
Viendo la politica de éstas fiestas, alguien me puede decir si están permitidas las yeguas? O tampoco?