Síguenos F Y T I T R
Hoy es noticiaEs noticia:
Festes de Gràcia 2019

Aquest és el cartell de les festes de Maó d'enguany

L'Ajuntament ha presentat el cartell de les festes, que és obra de la jove il·lustradora Marina Pons Wolff

|

L'ombra d'un fabioler i la seva somereta projectant-se en les acolorides rajoles del terra d'una típica casa del centre de Maó. Aquesta és la imatge del cartell de les festes de la Mare de Déu de Gràcia d'enguany, obra de la il·lustradora i dissenyadora gràfica Marina Pons Wolff, per encàrrec de l'Ajuntament de Maó.

Original, diferent, elegant... eren alguns dels adjectius que s'han dedicat a aquesta invitació gràfica a les festes de Gràcia que porta per títol «Llum de festes»

Marina Pons Wolff ha explicat que quan el batle li va demanar que fes el cartell, la primera idea que li va venir al cap va ser la que finalment ha quedat plasmada. Tanmateix va considerar unes altres quinze opcions, però sempre tornava a la primera perquè era «senzilla i deia el que jo volia dir».

El cartell, segons la il·lustradora, «transmet la idea de com la festa entra dins de les cases i dins del cors de la gent». També posa en valor el paper del fabioler i de la música a Gràcia, tot recordant que el primer toc de fabiol és un dels moments de més emoció de la festa. La imatge transmet també la relació entre l'arquitectura de Maó i les festes de la patrona de la ciutat.

21 comentarios

user Lleó | Hace más de 6 años

Benvinguts a les festes de Maó, ni Sants ni punyetes. Visca les festes de la "capital de Maó".

user Oi | Hace más de 6 años

Fa més de mig segle eren ses festes de 'Nuestra Señora de Gracia' també de 'Virgen de Gracia', després van ser 'Mare de Déu de Gràcia' i ja fa més de vint anys que li diuen 'Festes de Gràcia'; excepte quan governa el PP, que per tornar 20 anys enrere ho troba bé, però 50 anys ho troba massa. No escolt tanta polèmica quan sa gent es refereix a n'es "Carrer de Gràcia" i és exactament lo mateix. Tornau a n'es segle XXI !!

user Goy | Hace más de 6 años

No sé si será diferente, original y elegante. Va en gustos....lo que si sé es que parece no tener en cuenta los elementos tradicionales y propios de la fiesta de Maó....para la próxima que aparezca un señor vestido con pieles de cordero... Por cierto las fiestas también han cambiado de nombre.... Se imaginan que las de Ciutadella se llamarán a partir de ahora Las fiestas de Juan.... Que absurdo y patético y eso que soy atea, pero me resulta tan ridículo

user Mónica | Hace más de 6 años

Sembla que sa naturalesa humana és queixar-se. Que si es nom, si es cartell, si es fabiol. Uf, cada any teniu sa mateixa història...

user Saltra | Hace más de 6 años

Castellufa, per donar-te-les de "solidari" el que fas es jutjar a una bona part de noltros des del desconeixement absolut. Tu que saps si atenem als malalts i als necessitats? Segon, jo tota sa meva vida he sentit a la meva àvia dir Festes de la Mare de Deu de Gràcia. A ca meva, sempre. No mos fareu dir - li el que agradi a l'esquerra de torn. I tercer, el cartell ha estat per encàrrec? ha estat sotmès a concurs públic? Per quants doblers ha sortit?

user Lógica | Hace más de 6 años

Per qui venvui d'afora, això es un senyor panxut fumant.

user FESTES DE LA VERGE DE DEU DE GRACIA | Hace más de 6 años

HORROROS¡¡¡¡¡¡

user Per es castellufa | Hace más de 6 años

Al sediento se le da de beber, no de comer. A veure si estem atents al que feim !!

user resignado | Hace más de 6 años

visto lo visto otros años, no está mal

user yoel | Hace más de 6 años

no som de Mao, pero sa veritat qu el trob molt poli¡¡¡

user Ciutadella69 | Hace más de 6 años

A jo m'agrada per lo menos no és un colaig de fiet de 10 anys con és cartell guanyador de ses festes de Sant Joan de Ciutadella.

user el papitu | Hace más de 6 años

no es por nada pero de cada año se parece mas sant joan

user joan | Hace más de 6 años

Cada any amb es mateix rollo de la mare de deu. Sou molt cansats.

user QuinaGracia | Hace más de 6 años

Jo sempre he dit (tenc més de 40 anys) vaig a Gràcia o vaig a ses festes de Gràcia. O he demanat a altres, que vas a Gràcia? O Que vas a ses festes de Gràcia? Mai he dit o sentit, que vas a ses festes de la mare de deu de Gràcia?

user Castellufa | Hace más de 6 años

Mucha "Mara de Deu de Gracia" pero después desaparecen vuestros principios cristianos cuando es hora de acoger y compartir " daras de comer al sediento y de comer al hambriento" de esto no os acordais pero de la Madre de Gracia cada año la misma historia.

user ... | Hace más de 6 años

Debería poner Festes de la Mare de Deu de Gràcia. No decimos Festes de Joan, Festes de Llorenç o Festes de Bartomeu, decimos de Sant Joan, de Sant Llorenç y de Sant Bartomeu, pues con Mare de Deu de Gràcia igual.

user Montgomery | Hace más de 6 años

Me pregunto que dia aprenderán la izquierda rancia, sectaria y catalanista que nos desgobierna en Mahón, que se llamas festes de la mare de deu de Grácia!! es lamentable que pasen los años y sigan igual.

user Josep | Hace más de 6 años

Açò es fer el ridicul... no veuen que es el fabiol de Ciutadella??? Es fiet meu m’ha dit. “Papà, aquest no és un fabioler nostro, mira on te es dit gros” Quina vergonya que sent com a Mahonés de tenir es cartell de ses meves festes i que surti es fabioler de Ciutadella.

user Ciutadella | Hace más de 6 años

Me pensava que eren ses festes de la Mare d Deu d Gràcia....imaginau a Ciutadella fos Sant Nan...

user ei! | Hace más de 6 años

Precioso. De lo mejor que he visto en años. El reflejo de la sombra del Fabioler en las baldosas hidráulicas, el enrejado de la puerta... es sencillo, liviano y evocador de tiempos pasados. Un acierto, sí señor.

user Pere | Hace más de 6 años

Fabiol curt = fabiol de Sant Joan. Vaja error garrafal de qui ha fet es cartell i del jurat que l’ha triat.

Lo más visto