Síguenos F Y T I T R
Hoy es noticiaEs noticia:

Més de 60 famílies a Celíacs de Menorca

Els membres del col·lectiu han celebrat recentment una trobada de germanor

Els participants a la recent trobada de germanor del col·lectiu

| Menorca |

Els membres del col·lectiu Celíacs de Menorca han celebrat recentment una trobada de germanor, enguany al restaurant acreditat Loar de Ferreries. L'associació té en aquests moments més de 60 famílies associades i recomana una major inscripció per «tenir més força en demandes de cara a les administracions».

En altres coses, reclama suport simbòlic dia 16, Dia dels Celíacs, il·luminant les seves façanes. Per altra banda, el col·lectiu intenta aconseguir la màxima quantitat possible d'establiments de restauració acreditats.

1 comentario

user Mandarina | Hace un año

Hecho de menos los encuentros en un local social, eramos todos, cada uno cocinaba algo, los niños jugaban y se conocían, realmente era un encuentro de familias que podían hablar y compartir experiencias.

Lo más visto