Síguenos F Y T I T R
Hoy es noticiaEs noticia:

Cas Comte recupera noves cambres de la casa

Va iniciar ahir una nova temporada de visites i incorporant en el recorregut nous espais i elements patrimonials

Una de les cambres de Cas Comte | Foto: Josep Bagur Gomila

| Ciutadella |

La casa senyorial de Cas Comte, de Ciutadella, va iniciar ahir una nova temporada de visites i incorporant en el recorregut nous espais i elements patrimonials que la Fundació Torre-saura està recuperant i restaurant.

A les dependències que es podien veure fins ara s’afegeixen l’oratori original, una sala privada característica de l’època i integrada en les famílies nobles. També, en la mateixa ala que s’incorpora a les visites, els visitants podran accedir al tocador o boudoir, vestit amb mobles de la prestigiosa Casa Busquets de Barcelona i que compta amb un armari ple d’objectes de tocador i una farmaciola antiga.

Igualment, el recorregut inclourà una perspectiva nova de l’‘estudi de la reina’, s’han afegit noves vitrines amb mostres de la biblioteca i documents de l’arxiu històric familiar, i es recorrerà l’habitació de les selles i guarniments vinculats a les festes de Sant Joan.

Els horaris canvien per adaptar-se millor a les visites turístiques. De dilluns a divendres seran de 10.30 a 17.30 hores, i els dissabtes de 10.30 a 14 hores.

Sin comentarios

No hay ningún comentario por el momento.

Lo más visto