Ciutadella ja té el cartell oficial de les festes de Sant Joan d’enguany. Titulat ‘Es nostre símbol’, és obra de la dissenyadora ciutadellenca Roser Piris Barceló, que ha guanyat el XL Concurs d’Imatge de les Festes de Sant Joan 2025, dotat amb un premi de 500 euros.
La imatge, amb un fons vermell, representa l’anella dels Jocs d’Ensortilla, amb una ombra de la creu de Sant Joan.
Al concurs d’enguany s’havien presentat fins a 36 obres, de les quals quatre es van descartar per no complir les bases. Les dues obres finalistes van ser ‘Una mirada, mil emocions’ i ‘Davallada de la Mola’, en segona i tercera posició, respectivament.
El jurat ha estat format per el batle de Ciutadella, Llorenç Ferrer; la regidora de Festes, Esther Mascaró; la de Cultura, M. Jesús Bagur Benejam; i les represntants de l’oposició Juana M. Pons Torres (PP) i Maite de Medrano de Olives (Vox); així com Carlos de Salort Pons, caixer senyor del bienni 2025-2026; Josep Marquès Moll, director de l'Àrea de Cultura i tècnic del Servei de Festes; Josep Mascaró Pons, director del Centre Municipal d'Art; Albert Bosch, dissenyador gràfic; Julieta Oriola, pintora, i Pau Marquès, director de comunicació.
OkisAls polítics els ha triat el poble. Als altres no ho sabem.