Ses Moreres es va convertir dimecres en un teatre a peu de carrer, com el dia de l’òpera del Principal. Amb totes les cadires ocupades, l’espectacle el van donar tres glosadors: Moisiès Coll, de Ferreries resident a Ciutadella, Annabel Villalonga, maonesa a Mallorca, i en Juanjo Orfila, de Maó pero sobretot de Llucmaçanes, acompanyats a la guiterra per Àngel Orfila.
Va ser un glosat divertit, en què els pessics entre Sant Joan i Gràcia es van sentir fins a la darrera fila. I el comentaris de si Llucmaçanes és un bocinet de Maó o un poble amb personalitat també van generar debat amb bona rima.
El glosat va demostrar fins a quin punt gaudeix de la resposta popular. No era la primera vegada que l’Ajuntament organitzava aquest glosat a la fresca en el marc del programa de les festes de la Mare de Déu de Gràcia, però es comprova que cada any hi ha més assistència i participació.
El públic va intervenir proposant paraules per a una glosa compartida, amb dos versos per glosador que es van encadenant. No només es va demanar la rima amb pomada i jaleo, sinó també, per exemple, am, paraigua, ja queha fet falta en alguna festa passada per aigua.