Síguenos F Y T I T R
Hoy es noticiaEs noticia:

Escalivar

| Menorca |

M’aprovisiones de frases escoltades durant anys al futbol: Quan desconeixen la procedència d’un fitxatge deien amb sorna que «era es mig estorbo del Vila-real, es gol des coix (futbolista que jugava lesionat), era tan ràpid que tirava el corner i ell mateix el rematava, no n’ha rascat ni una, no posa es peu, està rebentat, ha fet ets ous enterra, sempre remuga a s’àrbit, està cagat de por o aquest jugador és flac ja el poden embarcar...».

L’Alcoià va tenir una època gloriosa a Primera. La dita «Té més moral que l'Alcoià, que perdia vuit a zero i encara demanava temps» neix d’un partit contra l’Espanyol, a les darreries perdia per 7-0 i encara tenien l’ànim de demanar temps afegit, per aconseguir el gol de l’honor. Els Alcoians corrien molt més que els adversaris, aquesta manera de jugar amb tenacitat, mantenint l'energia tot i anar perdent, es defineix com «tenir més moral que l'Alcoià».

La Lliga ja està en marxa, aquesta prestigiosa competició compta amb grans cracs, cap ni un com Vinicius, és una rara avis, capaç de brindar espectacles inoblidables amb la pilota, però té l’inconvenient de ser un analfabet funcional que no s’entera de la realitat que envolta la seva professió.

Després de 24 anys l’Oviedo jugava el partit del retorn a Primera i contra el Reial Madrid! Entre els incondicionals del club blau n’hi ha una gran quantitat que a la vegada, són simpatitzants de l’equip blanc. Havia de ser un dia assenyalat, nit de festa grossa, l’estadi Carlos Tartiere vessava d’aficionats. Idò l’ambient de celebració es va transformar en una irrespirable atmosfera de bronca i hostilitats, per obra i gràcia del brasiler que mostrà es llautó, el seu caràcter impulsiu, la tendència a encarar-se amb el públic i el col·legiat.

Perdre els papers és ja un costum. Escalivar-se significa tenir capacitat de discerniment per afectar-te, veure que ho fas malament i que val més obrar de manera distinta. No hi ha manera, no escaliva! Cada jornada suma una nova afició al seu llistat d'enemistats i de pas, deixa com un pedaç brut al que en altre temps fou club senyorial. A n’aquest futbolista el poden embarcar!

Sin comentarios

No hay ningún comentario por el momento.

Lo más visto