Síguenos F Y T I T R
Hoy es noticiaEs noticia:

Tutankhamon, la mostra amb més visites a Ca n'Oliver

L'exposició del Museu Egipci tanca amb 7.833 assistents entre el 6 de juliol i el 27 d'octubre

La mostra sobre Tutankhamon també incloïa peces originals del Fons del Museu Egipci de Barcelona | Foto: Sergi Garcia

|

Un total de 7.833 visitants són els que va rebre l'exposició «Tutankhamon. Imatges d'un tresor sota el desert egipci», que s'ha pogut veure al centre d'art Ca n'Oliver - Col·lecció Hernández Sanz - Hernández Mora de Maó entre el 6 de juliol i el 27 d'octubre, pràcticament quatre mesos.

Aquesta xifra significa que la mostra sobre què amaga la tomba d'un dels faraons més famosos d'Egipte no només ha obtingut una molt bona resposta del públic sinó que vol dir que ha estat l'exposició més visitada des de l'obertura de Ca n'Oliver.

Dins el nombre de visitants, i d'aquí també en part l'èxit de públic, s'hi inclouen els assistents a les activitats que es programaren al voltant de la mostra. Com ara a les visites guiades dels dissabtes, amb 266 visitants, o les visites escolars dels centres de Maó (completades amb un taller sobre la momificació en el cas dels fillets de primària), amb una assistència de 717 alumnes.

2 comentarios

user Paco viajero | Hace más de 6 años

Yo fui tres veces a verla, en tres días diferentes. Para poder leerlo todo y disfrutar de las fotografías que se exponían, muy buena exposición y muy instructiva. Muy bien presentada y muy bien explicada, muy instructiva. La gente se moría muy joven y tenían muchas enfermedades, lo debían de pasar muy mal.

user Lamo Xec de Sullestrar | Hace más de 6 años

Si aquesta a estat sa millor. Amb aquets nombres i lo que mos coste de manteniment. Lo millor es tancar i vendre es local per un hotel!!

Lo más visto