Eric Espildona Pons, de 5 anys, és l’autor del dibuix que enguany il·lustra la felicitació de Nadal de l’Àrea de Salut de Menorca, i Laia Sabaté Riudavets, de 8 anys, és la finalista del concurs de dibuix que es convoca per als fills i filles dels empleats de l’Àrea. N’Eric i na Laia van rebre ahir un lot de material de dibuix durant l’acte que es va celebrar el capvespre al vestíbul principal de l’Hospital Mateu Orfila, de Maó.
Una vegada acabat l’acte de lliurament de premis, l’Hospital va rebre una visita molt esperada en aquestes dates. Acompanyat d’un elf del bosc, el Pare Noel va recollir les cartes dels més petits i va repartir caramels i il·lusió entre els pacients ingressats.
The Bonstons Gospel Cor va oferir un concert. | Katerina Pu
L’acte va concloure amb un concert a càrrec de The Bonstons Gospel Cor, que dirigeix Albert Vidal. Amb les veus de la vintena de cantaires que integren aquesta agrupació musical, s’ha volgut felicitar les festes als pacients que estan ingressats i als professionals que en tenen cura en aquests dies tan assenyalats.