Síguenos F Y T I T R
Hoy es noticiaEs noticia:
Sant Joan 2016

39 voluntaris inscrits per obrir passadís as Pla

Voluntaris de Sant Joan anima que nous voluntaris s’impliquin en la festa | Foto: Josep Bagur Gomila

|

El període oficial per inscriure voluntaris finalitzà aquest dimarts amb 39 persones disposades a ajudar a obrir passadís durant els Jocs des Pla. Aquestes persones aporten el nom i el document nacional d'identitat per tal de ser beneficiaris de l'assegurança civil de la festa. El president de Voluntaris de Sant Joan, Cristòfol Moll, informa que tot i haver acabat el termini oficial, encara hi ha marge perquè es puguin apuntar nous voluntaris.

En aquest sentit fa una crida perquè la gent s'animi a col·laborar en benefici de la seguretat de la festa. L'any passat els voluntaris van arribar a ser 62, una xifra per damunt la d'enguany, tot i que d'aquí a les festes el grup pot augmentar. El Pla d'Autoprotecció des Pla recomana unes 90 persones per obrir passadís, sumant els voluntaris, Protecció Civil i informadors contractats.

Les persones que es vulguin implicar i actuar de voluntaris en els Jocs des Pla poden inscriure's a través de la web i les xarxes socials de Voluntaris de Sant Joan o al mail voluntarisdesantjoan@hotmail.com.

7 comentarios

user Xuroi | Hace más de 9 años

Ciutadella ara te lo que fa anys que vol, fama fama y mes fama. Ara que la tenen, veuen que es un problema ( i gros). St Joan, ha mort d'exit. Prou be esta

user arc de sant martí | Hace más de 9 años

Tots els que feieu badalls i ho vau trobar avorrit supòs que enguany no devallareu, gran notícia! per fvor, mirau els videos d'accidents de 2004, 2008 i 2011, crec que deis "emoció" quan haurieu de dir "perill", si els accidentats fóssin familiars vostres veuriem si demanau "moció" o demanau "seguretat". Referent a la proposta de les valles...abans d'aplicar una mesura, se'n valoren moltes, no es fa lo primer que passa pes cap, i lo del passadís ha estat la millor de totes les opcions proposades, i consensuat amb els caixers pagesos i els redactors del PAU. És molt fàcil amollar la primera xorrada que ens passa pel cap 15 dies abans de les festes, avam quants n'hi ha que fan propostes de millora assenyades a partir de dia 25 de juny...per enguany ja no hi sou a temps.

user Kapak | Hace más de 9 años

L'any passat va ser terrible. Avorridissim. 5 minuts entre ensortilla i ensortilla, la gent badallant...Han destrossat els jocs amb el passadis. Jo fins hi tot preferiria barreres, perque al final ja en tenim de barreres (humanes) i com a minim podria ser mes fluit. No pot ser que l'ensortilla, que abans durava mitja hora ara duri dues hores.

user es paganu | Hace más de 9 años

l'any pasat va esser es any des principi des final de Sant Joan tal i com el coneixiam. Badalls a es Pla, sense emoció, ambient fred, sa gent que sen anava abans de que acabessin es jocs......Ja mus lu em carregat!!!

user pilar pons | Hace más de 9 años

un desatre l'any passat una verdadera vergonya no es pot viure sa festa com sempre . que no vengui tanta gent que ens deixin trankils no volem mes gent ni tants cavalls

user Joan (DeCiutadella) | Hace más de 9 años

L'any passat va ser una bona solució. Tal vegada hi faltarà més gent per fer el passadís prou llarg, però vist com va anar l'any passat, jo crec que va ser molt positiu. Hi havia espai.

user Menorqui consagrat | Hace más de 9 años

Aixo no serveix per res, No es la millora solucio. La millora es posar vallas.Aixo se fa amb els peus, Una diea descaballada totalment, per molt que vaig pasadizos els voluntaris, ojpo els voluntaris que perillan qui juga amb foc diuan que es crema.Feliç i bon Sant Joan

Lo más visto