El empresario Luis Pablo Casals es el nuevo presidente de la Asociación Hotelera de Menorca (ASHOME), elegido por unanimidad de la asamblea general de la patronal que se celebró ayer en las instalaciones del Golf Son Parc.
La renovación de la junta directiva es elevada, cifrada en un 85 por ciento, pero no solo en cuanto a nombres. Hay más mujeres, cinco en total, más presencia de empresariado menorquín y también una generación de directivos más jóvenes.
Luis Casals se presentó con su equipo como candidatura única para la sustitución, obligada por los estatutos de la entidad, de Joan Melis, que ya había cumplido ocho años (dos mandatos) al frente de ASHOME. Precisamente Melis fue una ausencia significativa en la asamblea extraordinaria, ya que motivos profesionales le impidieron asistir, según confirmaron fuentes de la patronal. Casals es propietario del Hotel Sur Menorca, del Grupo Galdana, y del parque acuático construido junto al establecimiento en Biniancolla, en la costa de Sant Lluís.
Que no nos confundan li agraeix la seva resposta, encara que sembla voste conèixer la meva mentalitat, ho trobo arrogant, xerrar dels altres sense coneixement, peró be està, la gent som axis de lleugers. Miri, si em permet, el que diu sobre lo societat es demagogia, tots savem que deuria ser axís i per tant escollim els nostres representants per que preguin les decisions adients, el que pasa es que no sempre es tan fàcil i li ben be assegur que quant jo dic que a Mallorca els hotelers han manat més del que deurien, ès per que acís ha estat, no és cap secret. Sobre lo de la panda, li demaria que fos un poc més respectuós amb els nostres representants, al manco aquests no ens han robat, encara, cosa que si ho varen fer els anteriors, no se si son els seus, peró a jo em faria molta vergonya defenssar-los.J aveu en Matas, li sembla un exemple? Que tingui un bon dia.