El Consell ha recibido por segunda vez la comunicación de Vox sobre la expulsión de este partido de la consellera Maite de Medrano. Lo hace tras atender la corrección de errores formales en el primer documento, que recibió el Consell a principios de junio. Al parecer, una de las deficiencias advertidas por los técnicos del Consell es que no constaba la firma grafiada del secretario general de Vox, Ignacio Garriga. Ahora sí figuraría. El Ayuntamiento de Ciutadella habrá recibido una comunicación idéntica.
Lo que pide Vox es que tanto el Consell como el Ayuntamiento apliquen las medidas correspondientes al hecho de que Maite de Medrano ya no representa a este partido en sendas instituciones.
La comunicación de Vox de expulsión de su único cargo público en Menorca entró en el Consell el pasado viernes, solo tres días antes del pleno de la institución, que se celebra mañana lunes, en el que debería aplicarse la nueva situación en la que queda la consellera.
Maite de Medrano mantiene un silencio absoluto y no ha ofrecido declaraciones desde que Vox la expulsó tras la instrucción de un expediente disciplinario. La baja forzada del partido significa que pasa a ser consellera no adscrita, con una importante pérdida de prestaciones económicas. De momento ha continuado percibiendo del Consell su dedicación parcial, que tiene una retribución asignada de 32.448 euros brutos anuales.
Pepe LuisSembla mentida que perdis es papers només perquè et diuen veritats com aquestes: "...mentider patològic, esmenta quins "fons sobirans de Qatar, Emirats i Aràbia Saudita compren finques, hotels i parkings a Menorca", i aquests inmobles que dius que han comprat? Es veu que no saps que aquests fons no haurien de menester per res "el beneplàcit de bancs francesos i polítics locals", ja que van sobrats de diners, i que per comprar i vendre no fa falta cap beneplàcit de cap polític local, però així i tot, gran mentider, digues es nom des suposats bancs francesos i des politics. I a veure si devalles de sa figuera, es qui venen propietats als francesos son menoquins de tota mena i condició, senzillament perque solen pagar més que altres compradors. I lo que compren molt es francesos no són palaus, son cases i pisos de tot tipus on viuen o passen s'estiu es compradors... I per cert, en tota Ciutadella hi ha un sol "palau reconvertit en hotel de luxe" i no dotzenes com es desprèn de ses teues fal·làcies i el van vendre o llogar per molts anys els dos hereus d'una fortuna, un dels quals esta casat amb una càrrec públic.................................. gens de dretes..." Clarament sa pura veritat és que no has aportat ni una sola prova des disbarats i falsetats que dius. Ni una!!! Enhorabona Xec de Son Tica per desemmascarar a "Pepe Luis el rey del bulo".