Una marxa contra l'esclavitud recorre el centre de Maó

Silenci reivindicatiu. Els participants, vestits de negre, durant el seu recorregut ahir matí pels carrers del centre de Maó

Silenci reivindicatiu. Els participants, vestits de negre, durant el seu recorregut ahir matí pels carrers del centre de Maó | Gemma Andreu

|

Mig centenar de persones es van adherir aquest dissabte des de Menorca a la marxa organitzada a 40 països per l'organització AS21, en contra de la tracta i esclavitud de persones en ple segle XXI. La violència física o verbal, l'abús sexual, la prostitució forçada i les condicions laborals precàries i inhumanes són algunes de les formes en què encara avui persisteix aquesta realitat.

Els manifestants, que vestien una samarreta negra, van sortir a migdia de l'Esplanada de Maó, on van llegir un manifest, i tot seguit van recórrer els carrers del centre fins a la plaça del Carme, on també es va fer una actuació de dansa reivindicativa. L'organització pretén evitar la proliferació de l'esclavitud arreu del món a partir d'esdeveniments públics, presentacions a estudiants i programades d'educació.

Lo más visto