Síguenos F Y T I T R
Hoy es noticiaEs noticia:

Fusió d'esport i cultura al Lago October Fest

La platja de Cala en Bosc acull l'esdeveniment impulsat per l'Hotel Lago Resort Menorca

Damunt l’arena es van desenvolupar diferents proves esportives i també algunes actuacions | Foto: Sergi Garcia

|

Una trail, travesies en paddlesurf i windsurf, carreres de natació i de caiac, o un torneig de tennis platja van ser només algunes de les propostes que incloïa el Lago October Fest, una iniciativa impulsada per l'Hotel Lago Resort Menorca de Cala en Bosc, que reunia aquest dissabte activitats esportives amb tota una programació d'actuacions musicals i artístiques, on no faltà un variat mercadet.

La proposta era molt completa i ben atractiva, tant des del vessant esportiu com des del cultural.

L'inici de la jornada va ser a les 10 del matí, amb l'obertura d'un mercat amb prop d'una quarantena de casetes i diversos espais de venda de menjar i beguda.

Els participants en l'October Trail podien optar per dues distàncies, de 17 i 30 quilòmetres. La prova de llarga distància va començar a Son Bou, mentre que la curta ho va fer des de Cala Galdana, per arribar tots els corredors a Cala en Bosc. Finalment, José Luis García Pujades i Maria Pallicer van guanyar la prova dels 30 quilòmetres, i Teresa Aulet i Pablo Tarditti, la curta.

Mentrestant, a la platja es disputaren la resta de proves, mentre que s'anaven fent les diferents actuacions. Van intervenir Carlos Gazquez, Art en Moviment, Byone, Wanderlust, Shanti & Friends, Sidonie i Ley Dj. La jornada va acabar amb un espectacle de focs artificials.

3 comentarios

user castellufa40 | Hace más de 6 años

Sra. María, si usted se queja por un día, imagínese los vecinos de la explanada de Es Castell durante las fiestas patronales de St. Jaume, que tenemos que aguantar la verbena hasta las 6:00 h de la madrugada. Dos días de fiesta al 100% y celebraciones previas. Feliz día. Un poquito de tolerancia, por favor.

user CIME-nt | Hace más de 6 años

Mai ho farem bé per a tothom ! Mai !! Sempre hi ha algú que es tengui que queixar. Bona setmana a tothom !

user Maria | Hace más de 6 años

Va ser el pitjor día de la meva vida. Un esCAndol de les 11 del mati fins les 22.30 del vespre. Les persones delicades de Salut, infants I Gent gran no van ser gens respectats No es por fer un escandol Durant tantes horses seguides tots tenim el dret a la tranquilitat UN ESCANDOL tota sa casa tacada I aire acondiciona. Aixi I tot no deixavem de sentir renou I mes renou. El pitjor va ser a partir de les 19h. Fins acabar. Era insoportable. Afaigi que tenien permis fins les 22h.

Lo más visto