La celebració del Campionat de Curricà 2024 al Club Nàutic Ciutadella aquest darrer cap de setmana va esdevenir un èxit rotund. Les aigües de Ciutadella van acollir fins a 17 barques participants en un dia de molt bon temps, amb nous pescadors de joves generacions que asseguren que aquesta activitat té un relleu a l’entitat. Tambe hi van participat enguany sis pescadors infantils a les tripulacions, amb la seva corresponent medalla.
Sis pescadors infantils van participar al campionat
El president Joan Miquel Llompart i el vocal de pesca recreativa Lao Capó van entregar els premis als següents guanyadors: Tripulació de la barca «Cap a Mestral», amb Sam Triay com a patró, primer premi de la prova amb 50 punts; tripulació de la barca «Cornet», amb Esteve Bagur com a patró, guanyadors del segon premi amb 46 punts; tripulació de la barca «Selarroc», amb José Corrales com a patró, guanyadors del tercer premi amb 45 punts; tripulació de la barca «Nurian», amb Migue Edesma de patró, guanyadors de la peça major amb una llampuga de 1,1 quilos.
I per acabar, després de l’entrega de trofeus i com toca a ser es va celebrar una fritada del peix a la barbacoa del club.
Cranc BlauAaai ai, que dolenta que es s'enveja!! Ruega be, no sigui que se te quedi enganxada... Quina pena feis alguns, de deve, amb s'edat que tens venir a nes diari a comentar tal tonteria quan segurament no saps treure ni un trist esperrai de dins la ma, anda ya