L’agrupació popular ferrerienca Es Guirigall va omplir aquest dijous els carrers del poble de música menorquina, donant el tret de sortida a l’ambient festiu. Amb les seves cançons van començar a preparar l’ànim col·lectiu per obrir per dalt de tot les festes de Sant Bartomeu.
Durant el recorregut, els membres del grup es van aturar en aquells carrers on els veïns celebraven sopars comunitaris per interpretar un parell de peces i desitjar-los unes bones festes.
D’aquesta manera, Es Guirigall, que fa gairebé una dècada que ofereix cantades itinerants pel municipi, ha esdevingut una cita imprescindible que omple d’esperit festiu els carrers de Ferreries i posa a punt el poble per als dies grans.
Orgull de poble!!! Es millors cantants del món! Visca Ferreries!!!