Síguenos F Y T I T R
Hoy es noticiaEs noticia:

Premi necessari del GOB a Tòfol Mascaró

Va ser recollit per la seva filla a la seu de l'entitat, que es va omplir de gent

El premi a Tòfol Mascaró va ser recollit per la seva filla | Foto: Gemma Andreu

| Menorca |

El Molí del Rei va ser ahir fosquet l’escenari d’una gran mostra d’afecte cap a Tòfol Mascaró Sintes, a qui el GOB li ha concedit el premi Pere Prats a títol pòstum, com un dels millors botànics menorquins, expert i amant de la biodiversitat, que va ajudar a conèixer amb la seva docència. La semblança del premiat la va llegir Bosco Febrer, que va ser president del GOB i va compartir molts moments amb ell. La seva filla Cèlia Mascaró va recollir la figura del milà de ferro que representa el premi.

A l’inici, es va llegir l’acta de la Junta Directiva del grup ecologista que va aprovar per unanimitat la concessió del premi a Tòfol Mascaró, que va morir a finals de 2023.

A l’acte també hi eren presents familiars de Pere Prats, que dona nom al premoi del GOB. | Foto: Gemma Andreu

A la sala del Molí, que és la seu del GOB, plena de gent es va recordar la figura de Pere Parts, per no perdre la petjada que va deixar en el moviment ecologista. La seva filla i un net hi eren presents.

4 comentarios

user creaciones c.b. | Hace 3 meses

Una buena persona, compañero del INEM y de la Facultad de Biología de la UAB. Merecido homenaje.

user Sandra | Hace 3 meses

Una persona de quan a Menorca hi vivia gent que s'estimava s'illa i lluitava per aquest territori per damunt de qualsevol benefici econòmic.

user Marti Pascual | Hace 3 meses

Una persona que va lluita per un altre Menorca

user baixamaner | Hace 3 meses

Un premi mes que merescut a una persona insustituible.

Relacionado
Lo más visto