Síguenos F Y T I T R
Hoy es noticiaEs noticia:
Fets quotidians

Passatgera ‘overbooking'

L'altre dia, per primera vegada, vaig ser passatgera overbooking. Em van avisar pel dematí, tenia la targeta d'embarcament sense seient assignat. Bono, a Maó van fer-se el despistat, dient que no sabien el perquè no ho permetia, que el més oportú era dirigir-se a l'oficina d'Iberia de Palma. Allà, la noia va ser molt explícita: s'han venut més places de les que disposa l'avió, és una pràctica legal, Europa ho permet a les aerolínies perquè existeix una part dels viatgers que no es presenten al seu vol. Hauré d'acudir a la porta d'embarg, i en cas que hi siguin tots els passatgers, gaudiré del dret d'assistència i compensació, valorat amb taxi, sopar, hotel, berenar, novament desplaçament i 250 euros per un vol inferior a 1500 quilòmetres de distància.

Tot i que no anava preparada per pernoctar, ni tampoc havia deixat organitzada la llar, no vaig permetre que el succés m'afectés l'estada. El viatge, era un regal d'aniversari.

I faig balanç: el descompte tampoc és l'esperat, perquè les companyies han pujat el preu. Una de les pràctiques més comunes és ajuntar vols. No hi ha suficients passatgers per omplir-los, et quedes a l'aeroport totalment desemparat, i acabes regressant un parell d'hores més tard. Retards acumulables, que fan perillar les connexions amb altres destinacions. Ah, i avions espatllats.

I si als que viatgem poc ens passa tot açò el mateix any, qualque cosa deu anar molt malament per les altures. No batallem prou.

Sin comentarios

No hay ningún comentario por el momento.

Lo más visto