Aquest diumenge, dia 22 de març, el polígon industrial La Trotxa d’Alaior acollirà la cinquena edició del Classic Garage Solidari, la Jornada Solidària del Motor que enguany es durà a terme a benefici de l’associació «Un guerrer anomenat Darío».
Es tracta d’una jornada dedicada al món del motor, amb una exposició de vehicles clàssics i actuals que reunirà diferents joies automobilístiques. Durant el matí també hi haurà música en directe i un mercadet Retro Classic amb diferents parades.
L’esdeveniment inclourà, a més, una paella solidària, barra solidària i sorteigs, en un programa pensat perquè grans i petits puguin gaudir d’una jornada diferent al voltant de la passió pels vehicles clàssics i la solidaritat.
El Classic Garage Solidari és organitzat pel Rotary Club Mahón-Mô i compta amb la col·laboració de l’Ajuntament d’Alaior, així com amb el suport de diverses empreses i entitats. El batle d’Alaior, José Luis Benejam, destaca la seva consolidació en el calendari d'activitats del municipi, on hi ha una gran afició pels vehicles clàssics i el món del motor.
La jornada se celebrarà de les 10.00 a les 16.00 hores al polígon La Trotxa d’Alaior i està oberta a tothom.
Donde haya un buen desfile de lo que sea que se quite a la Loles León y al Manu Tenorio.