Síguenos F Y T I T R
Hoy es noticiaEs noticia:

Vox expulsa a Maite de Medrano y el partido se queda sin cargos públicos en Menorca

La resolución del expediente es definitiva: la echan y piden que sea cargo no adscrito

Maite de Medrano, en el pleno del Consell de Menorca celebrado este lunes | Foto: Gemma Andreu

| Menorca |

La consellera y concejala de Ciutadella Maite de Medrano de Olives ya no está afiliada a Vox. El partido decretó su expulsión inmediata el pasado 29 de mayo, después de la tramitación de un expediente disciplinario y con una decisión que es definitiva. El partido no ha querido confirmar ni desmentir que la ha echado. Sin embargo, ya ha comunicado al Ayuntamiento de Ciutadella que De Medrano no puede representar a su partido, ni presentar iniciativas en su nombre, porque pide que se la considere concejala no adscrita. El escrito está firmado por Ignacio Garriga, secretario general de Vox y entró en el registro del Ayuntamiento el pasado sábado, 14 de junio, un día después de su firma.

El Consell todavía no ha recibido la comunicación de Vox, aunque se da por supuesto que también ha sido enviada, ya que representantes de este partido se han interesado por si ha tenido entrada.

Pese a la expulsión, que ha sido comunicada a Maite de Medrano, la consellera ha continuado interviniendo y ha asistido a reuniones y actos en representación del partido. El lunes lo hizo en el pleno del Consell. Yen el Ayuntamiento ha participado en algunas comisiones y actos, como por ejemplo la reunión del jurado para elegir el cartel de las fiestas de Sant Joan.

Vox, sin cargos públicos

El escrito de expulsión está firmado por Ignacio Garriga, aunque probablemente quien ha instado el expediente es Montse Lluís, la negociadora de los pactos con el PP, quien ha cobrado mayor peso en las decisiones de Vox en Balears, y que desde hace unos meses es la mano derecha de Garriga.

Con la salida de De Medrano del partido, Vox se queda sin representación en las instituciones públicas de la Isla. En las elecciones consiguió un puesto de consellera y de concejala en Ciutadella y otro de concejal en Maó, con Xisco Cardona, también diputado autonómico y que se dio de baja del partido en octubre de 2023, cuando su partido no apoyó la aprobación del techo de gasto del Govern, la decisión previa a votar los presupuestos de la Comunidad Autónoma. Cardona es concejal no adscrito del Ayuntamiento de Maó, el mismo destino que le espera a De Medrano en Ciutadella y el Consell.

No dimitirá

Aunque Maite de Medrano no hace declaraciones a los medios, parece que la opción de que renuncie a sus cargos está descartada. Ni Vox le ha pedido públicamente que lo haga. El partido se decanta por las expulsiones silenciosas, que no generen ruido mediático para no animar alternativas políticas a su espacio ideológico.

De hecho, Maite de Medrano hace meses que despotrica de la línea actual del partido al que ha estado afiliada casi desde sus inicios. Tanto, que ya es la representante en Menorca de la asociación Avanza en Libertad, liderada en Mallorca por Idoia Ribas, la diputada que se ha dado de baja de Vox, con una trayectoria muy similar a la de Medrano. De hecho, han iniciado el proceso para extender esta asociación a otras comunidades autónomas, con unos primeros pasos en Castilla y León.

Tanto el Consell, cuando reciba la notificación de Vox, como el Ayuntamiento de Ciutadella deberán decidir los pasos para cambiar la adscripción de De Medrano.

El apunte

De ser la militante más antigua a decir que «el cesto (Vox) está podrido»

Maite de Medrano ha tenido una actuación en Menorca muy similar a la del grupo parlamentario de su partido, discontinua y llena de polémicas. El pacto inicial con el PP la puso al frente de la Conselleria de Vivienda, pero en noviembre de 2023 el presidente Adolfo Vilafranca la cesó. Los problemas de gestión y el enfrentamiento con sus propios cargos y con su partido hacían insostenible el pacto de gobierno. Precisamente, los problemas internos en Vox han sido la causa de la actitud crítica de De Medrano sobre su partido.

Por eso pasó de presumir sobre su militancia antigua a afirmar en un pleno que «el cesto (de Vox) está podrido». Su participación en un encuentro de críticos en Alcalá de Henares y la firma del comunicado, reafirmó su alejamiento del partido. Pero la gota que rebosó el vaso fue su sorprendente voto en contra de los presupuestos del Consell, cuando se había acordado su apoyo. Al parecer, hizo su última intentona para conseguir el control del partido en Menorca. No lo consiguió y al final la han echado.

63 comentarios

user Xec de Son Tica | Hace 6 meses

William WallaceEl que has de fer és mirar-te qualsevol noticiari i veuràs un monogràfic a sobre lo feiners que sou. I recalcar-te que es requisits per entrar a fer feina a ministeris i empreses públiques des vostro govern hipòcrita-"feminista", eren ser "neboda" d'Àbalos o Santos Cerdán i companyia i es estudis necessaris que fixava s'erudit Koldo García eren "saber llegir i escriure"!! Magnífic sistema de selecció!!!!!!!!!!! Normal que encara tregueu pit!! Quina barra!!!!!!!!!!!!!!

user Xec de Son Tica | Hace 6 meses

William WallaceEs millors treballadors sou ets sanchistes i associats. David Sánchez que no sabia ni a on tenia s'oficina endollat a sa diputació de Badajoz i tributant a Portugal, Ábalos, Jésica, Claudia i companyía, Bergonya, Sánchez, Santos Cerdán, el Tito Berni, Leire Diez, es Vicepresident des parlament canari que prometia tota casta de favors a un cap narco libanès, Armengol, Chivite i totaaaaaaaaaaaa sa koldosfera hipòcrita i corrupte ... tots aquests i molts més que vau endollar feien una feinada, I com ja s'ha dit la selecció de personal de ses moltíssimes jèsicas la feia Koldo i es requisits eren ser "neboda" de Àbalos i saber llegir i escriure!!... I consti que açò no lleva que Medrano sigui una impresentable de cap a peus, pèrò alguns fanàtics d'esquerra haurieu de mirar es vostro entorn polític abans de rallar tant.

Menorqui Menorqui | Hace 6 meses

Hay gente que saca de la lotería comprando algún décimo y a Medrano le tocó sin gastar nada, cuatro años cobrando del Heraldo publico más algún regalo para aprobar presupuestos y luego el retiro que más quieres como el cura a vivir que son dos días los que vinieron a Menorca a cambiar las cosas, lo único bueno es que los echaron del partido ahora hace falta echar a la presidenta de Baleares que metió a esta gente que vergüenza .

Esparrall Esparrall | Hace 6 meses

Un altre vividora a mentenì sensa tenì partit....per coherencia i entereça DIMISIÒ JA!!!!!!!

Lucho Artur Gavarro | Hace 6 meses

LógicaAh, vaja! O sigui que no has dit res del que t’he respost… però casualment vas deixant anar que els doblers per a Canàries desapareixen, que Abascal té una mansió “nova de trinca”, que a Vox hi ha pederastes, maltractadors i narcotraficants… i tot això sense atribuir res, eh? Només sembrant, que ja germinarà. I després et sorprèn que et responguin amb contundència. És curiós com funciona la memòria selectiva: criticar “tots” igual, però sempre acabau parlant dels mateixos. Per cert, si penses que “son molt pitjors”, però afegeixes que la corrupció no té color… decidete, que amb tanta equidistància disfressada ja mareges. Si tots són igual de dolents, digues-ho clar i no facis servir Vox com a coartada per rentar la cara als de sempre.

user Josep Pons | Hace 6 meses

Rokuruta@ William Wallace Vos poseu com vos poseu i per al·lèrgia a sa veritat que tingueu, Vox és un partit democràtic, que no dona cops d'estat, ni s'ajunta ni dona suport a colpistes separatistes com fan Podemos, Sumar o ets sanchistes, defensa sa Constitució i es dret des ciutadans a s'habitatge i no als delinqüents contra sa propietat anomenats "okupes" com fan Podemos, Sumar i Sánchez i als països on governen partits similars a Vox com Italia, Austria, Holanda o Hungria hi ha eleccions lliures cada 4 anys, no com als paisos que són un modelo per Podemos i es comunistes de "sumar" com Cuba, Veneçuela, Corea del Nord... i demés tiranies d'extrema esquerra que imposen als seus infeliços pobles ses més espantoses opressió i misèria. I na Medrano fatal, han fet molt bé d'expulsar-la.

Lógica Lógica | Hace 6 meses

Artur GavarroNo he dit absolutament res del que m'atribueixes, salvo lo de que son pitjors, que ho penso. I hi poso la mateixa energia sigui qui sigui, sa corrupció no té color.

Mes acabat que en naranjito Mes acabat que en naranjito | Hace 6 meses

Hahahahha

user Bep Bo | Hace 6 meses

RokurutaI per consignes es vostros "bulos", "fango" i demés consignes de s'equip d'opinió sincronitzada i pagada amb doblers públics. I per rapinyes ses des okupes que afavoriu des de s'extrema esquerra i tota sa koldosfera que donau suport al govern sanchista supercorrupte. Comprenc que estiguis empegueit de donar suport als partits d'un govern (i/o es seus aliats) que empra es poder a més de per practicar sa corrupció a tots es nivells, persegueix als que fan justicia, persegueixen i volien acabar amb bulos amb la UCO perquè posa al descobert ses seues trames i persegueix a sa prensa lliure que denuncia ses seues corrupteles amb documents i proves.

William Wallace William Wallace | Hace 6 meses

Pero esta gente de VOX que hace, aparte de NO hacer nada? Si tuviesen que trabajar, VOX no existiría, esta claro!! Toda la vida trabajando y estudiando para tener una vida digna.... y esta gentuza forma un partido político de vagos para vivir del cuento!!

user Bep Bo | Hace 6 meses

RokurutaMira jo he condemnat lo que ha fet aquesta pocavergonya amb més contundència que tu al meu primer comentari. I sempre he condemnat totes ses corrupcions venguin d'on venguin. En canvi tu calles i tapes totes ses de sa esquerra i per açò estas absolutament autodesqüalificat . En fa d'estona que t'has encassillat tu mateix, amb esteus comentaris d'extrema esquerra i lo primer que hauries de saber es que es campions de tota "ansia de rapinya" són es teus companys comunistes. més de cent milions d'assassinats i bilions (amb b) de propietats privades a tot el mon ho avalen.

Lucho Artur Gavarro | Hace 6 meses

Lógica, Veig que tens molt clar qui són els dolents, però no veig la mateixa energia per criticar els altres quan roben a mans plenes o col·loquen amiguets. Parles d’una mansió com si fos prova concloent de corrupció, però no hi ha cap sentència ni cap denúncia formal. En canvi, del PSOE i el PP en tenim a cabassos i condemnats per dotzenes. Que Vox no és perfecte? D’acord. Però no em venguis que són “els pitjors” quan els altres han tingut dècades per destrossar el país. I sobre el respecte a la democràcia: si no t’agrada un partit, no el votis, però voler que desaparegui només perquè no et representa… això sí que fa tuf d’intolerància.

hssds hssds | Hace 6 meses

Ho has de ser molt especial perque no t'aguantin ni es deV🤮X

user Victor 8F | Hace 6 meses

Demasiado han tardado en quitarse de encima este lastre. Ni los militantes ni los votantes de VOX en la isla se merecían soportar a esta vividora. No lo hará, pero debería dimitir.

user Rokuruta | Hace 6 meses

Bep BoHola Bep Bo, o Josep Pons, o qualsevol altre nick que tenguis. Te faig sebre que actualment no som ministre, o sigui que jo no he col.locat a ningú, ni mai he defensat ses misèries corruptes de cap partit. Tampoc he militat a cap. Entenc que me vulguis encasillar a un partit, perquè els qui no pensament propi heu de repetir els adjectius i consignes que vos manen. Però sa meua pena és real, na MdeM em sembla sa candidata ideal per qualsevol projecte tardofranquista, ja que assegura es desastre absolut. Incapacitat, manca de principis i ànsia de rapinya . Com més ho poseu en evidència millor per sa població benpensant

Carrickfergus Carrickfergus | Hace 6 meses

Señor XNo. Se llevaba 60mil + como Consellera ejecutiva. Pasó a 30mil + como Consellera a tiempo parcial. Inteligente maniobra la suya. En cada caso se llevaba 1300+ al mes como asignación a grupos políticos que en teoría eran para acción política pero que según parece iban a la butxaca sin hacer ni el huevo. Y tenía derecho a una "lacaya", para llevar redes sociales y prensa que hacía lo mismo que ella: cero. Ahora pasa a 8.000 por asistencias, esto no cotiza en S.S (esto último sale en la Ley de Bases del Régimen Local). De nuevo inteligente maniobra el forzar a que la echen. Cero por asignación a grupo político. No adscrita pierde esa asignación. Pierde la lacaya (la ha colocado en el chiringuito ese de Idoia Ribas pá que? Pa ná) Todo eso lo puedes ver escudriñando en la web del Consell. Al no cotizar por S.S. tendrá derecho a paro, pero como no se le conoce trabajo anterior, casi dos años en el Consell le darán derecho a casi 8 meses de paro. De Ciutadella solo cobraba asistencias, que es lo que cobrará si va, (tampoco cotiza eso) cosa que con frecuencia no sucedía, aunque tanto en Ciutadella como en el Consell igual empieza a ir o un día se hará el perrito al horno. O la financia un maromo o pasará mas hambre que el perro del afilador, que se comía las chispas. Porque está tiesa como un carámbano. No ha hecho otra cosa que dispararse en un pie. No da para mas. Y tiene que cambiarse todo el ajuar de túnicas a lo Demis Roussos pero en verde a otro color, porque verde como que no. Ya no. Y eso es jodido porque a la que te despistas te sale un colorido de bandera intersexual, gender fluid o vaya a saber usted. Tal vez pueda comprar el ajuar de túnicas de Carlos Jesús (o Christopher o el Nuevo Micael, según el día) que falleció el 4 de abril y eso podría ser económico. La voy a echar de menos. De quien nos vamos a descojonar ahora?

Lógica Lógica | Hace 6 meses

Artur GavarroUn partit que recauda 2,4 milions d'euros per els damnificats de Canàries i després no es sap ont han anat (pista, n'Abascal té una mansió nova de trinca de més d'un milió), que ha tingut pederastes, maltractadors i narcotraficants a les seves files, no té res que envejar del PP o el PSOE. Son el mateix però ells ho han fet en només 12 anys de existència. Jo trop que son molt pitjors.

user Xec de Son Tica | Hace 6 meses

baixamanerEs a dir, Medrano molt malament i es teus pitjor impossible. I més hipòcrites impossible com ets "abolicionistes" Koldo, Abalos o Cerdán. Però tot açò tu ho tapes i mai en has dit res.

user Xec de Son Tica | Hace 6 meses

Consti que lo primer que he deixat clar a un comentari de baix és que Medrano no té vergonya. Ara bé avui en dia sa "secta" més bruta de totes és es partit sanchista i afins. Es partit des nepotisme i sa corrupció, fins es punt que ha rebaixat ses penes per es delicte de corrupció per antonomàsia que és sa "malversación de caudales públicos" per afavorir als polítics que roben i té un munt de personatges i fins i tot es fiscal general pringats i fins i tot amollen i fan homenatges als corruptes des cas ERE que van malversar més de 670 milions. La setmana passada la UCO ha descobert sa penúltima, 85 familiars de polítics del PSOE enchufats a una fundació amb tota casta de privilegis i sobresous i contractes "eterns" a negocis de s'entorn psociata. Aquesta teoría vostra de que es president pot fer lo que vol i es seus parents traficar amb influències, vendre favors a canvi de regals, cobrar sense treballar, tenir tota casta d'endolls, es ministres robar i es alcaldes fer lo que volen es molt vella i quan es du a sa pràctica es diu tirania. I a s'hora de parlar de candidats, mirau-vos al mirall, perquè heu posat a lo més alt a tipus com Ábalos, Cerdán, Maria Chivite, Armengol, el "Tito Berni"... i endollat i donat moltíssim poder a personatjes com Koldo, Pardo de Vera...

user Bep Bo | Hace 6 meses

baixamanerEstàs bé per bufar en es brou, sempre defensat lo mal fet si es que ho fa és d'esquerres. Mira jo no he votat mai a aquesta hi he deixat ben clar que trobo vergonyós lo que ha fet, ni tampoc a Cardona, Matas o Rodrigo Rato... Ni a Moral Santín de "Izquierda Unida", ja saps es polític que va gastar més en ses tarjetes black. Ni al "Tito Berni", ni al nombre 2 de Sánchez, ni a ningú de tota la koldosfera, ni al que va endollar al seu germanet a una diputació per cobrar sense treballar i damunt tributava a Portugal i adjudicava des de es Consell de Ministres contractes a ses empreses "recomendadas" per sa seua dona. O a hipòcrites que fan tot el contrari de lo que prediquen com Errejón i s'altre "feminista" que proclamava que "azotaria a Marilo Montero hasta que sangrase..." No he votat mai a sa que (Carmena va dir que "con soberbia infantil") va fer una llei que ha servit per reduir condemnes o posar al carrer a més de 1.400 violadors, abusadors i pederastres... Ni al que va posar a Jesica a sou de dos ministeris i la pagava amb es nostros doblers per no anar a treballar i a altres "sobrinas"... Ni al vicepresident des parlament de Canaries prometent mil i un favor a un narcotraficant, ni a Santos Cerdán, ni a Leire que ha cobrat de Correus i de s'empresa nacional del Uranio i es volia carregar la UCO que va denunciar i destapar totes ses corrupcions del PP, perquè ara denuncia i destapa ses del PSOE i es govern sanchista... Es que cada dia que passa demostrau que sou iguals o pitjors que es pitjor PP.

user felvalent | Hace 6 meses

smaller@Señor X Se llevaba unos 6.000 anuales del Ayuntamiento y actualmente unos 34.000 del Consell, a partir de ahora como no adscrita solo podrá cobrar asistencias a Plenos, alrededor de un 70 por ciento menos que hasta la fecha. Menos mal que la han expulsado.

Carrickfergus Carrickfergus | Hace 6 meses

Que momento tan entrañable: -Medrano a la calle -Día de Corpus -Solsticio de Verano -Sant Joan en Ciutadella Solo se mejoraría con Sanchez dimitiendo. Ah, no, que no comió un día. Aún así, que hermoso mes de Junio el de 2025.

Pablo Gracia Pablo Gracia | Hace 6 meses

Sistema hundido. No funciona. Todos prometen, innovan y al final hacen lo mismo, vivir bien a costa de abandonar y exprimir a la población. Existe posibilidad de ir a vivir a Marte? Aquí ya no hay esperanza

Señor X Señor X | Hace 6 meses

Para que lo sepa todo el mundo esta senyora se llevaba 30mil euros anuales a media jornada en el ayuntamiento de Ciutadella y otros 30 mil por hacer la mariposa por el Consell. No es magia, son tus impuestos!

user Turrón y cava | Hace 6 meses

Para mi junto a ella, se pueden ir todos los de VOX PP PSOE SUMAR IU PODEMOS MES Y MUCHOS OTROS, pues todo funcionaria mucho mejor y nos ahorraríamos un dineral, que podríamos invertir en SANIDAD, EDUCACIÓN, SERVICIOS SOCIALES, BASURA, OKUPAS, AGUA, ETC., pero viendo lo que tenemos, luego se extrañan de que salgan los MILEIS O TRUMPS.

smaller smaller | Hace 6 meses

Veig molta felicitat a s'ambient perquè l'han fet fora de Vox. No entenc res. Aquesta senyora seguirà cobrant el mateix sou tant de Consellera como de Regidora a Ciutadella. I ella feliç, seguirà sense fotre ni brot i fotent-se de tots naltros.

user felvalent | Hace 6 meses

Epílogo con final feliz para la ciudadanía del culebrón titulado "La Fierecilla Expulsada" protagonizado por esta marchita y pésima actriz que ya es, por méritos propios, un cadáver político. Como no adscrita no va a cobrar ni la cuarta parte de lo que nos costaba hasta ahora por no dar un palo al agua.

user Blas de Lezo | Hace 6 meses

Enhorabuena, eso se llama soltar lastre, lo tiene más que merecido, no ha hecho más que vivir del cuento a costa de todos los menorquines, enredar, montar un pollo detrás de otro y haraganear.

user baixamaner | Hace 6 meses

Bep BoInclus voste ho faria millor que la Medrano, NO ? Venga de un paso al frente y cara al sol y con la camisa nueva. ja ja ja.

user baixamaner | Hace 6 meses

Bep BoAmb un tal Cardona i una tal Medrano, us heu lluit , es que no teniu mes candidats que siguin un poc mes presentables, o tots son com ells ?

user baixamaner | Hace 6 meses

La secta se desconpone. Solament ha faltat que tinguin responsabilitats de poder, per començar el millor que saben fer, menjarse entre ells i tot per la pasta, ja que la clau la te un sol home, un tal Abascal, l'amic del Trump, un amic que ja li ha ensenyat a ferse ric amb la politica i que com a lider total de la secta exigeix, sumissio total al que ell mani. I pensar que el PP ha pactat amb ell els presupostos i mil coses mes, pobres de noltros.

user Xec de Son Tica | Hace 6 meses

Ben fet! Bona notícia. Ens han alegrat ses festes a molts Ciutadellencs. Aquesta pocavergonya s'ha guanyat a pols s'expulsió. A més de putifeina, és una trànsfuga que ha trait als seus electors.

user Es barbullot | Hace 6 meses

JaumeMientras no robe como otros muchos

user Jesús es bó | Hace 6 meses

Una menos que no feia res cobrant, venga, ja en queden menos...

user Bep Bo | Hace 6 meses

RokurutaMira he condenado absolutamente la incalificable actitud de "MdeM" antes que tú, ahora bien, vosotros desde los partidos que mantienen al gobierno si que apreciabais a Ábalos, Santos Cerdán y especialmente a Koldo por su "capacitat i resultats assolits" i en el caso de este último experiencia como portero de "club", eh campeón!! Por eso lo colocasteis donde se merecía, de "asesor" y mano derecha del ministro más poderoso del gobierno y entre lo que cobraba y lo que se llevaba por sus chapucillas extra... aunque a los sanchistas más fanáticos igual os parece poco, a la vista de que el mismísimo Sánchez llegó a decir textualemente del esforzado procer: "El último aizkolari socialista... uno de los gigantes de la militancia... un guerrillero de grandes dimensiones físicas, y corazón comprometido y un referente político en la lucha contra los efectos de la crisis y las políticas de la derecha." El Jefe solo se dejó en el tintero que parece que era igual de "abolicionista" que Ábalos... En fin lo dicho, vosotros desde el partido sanchista y toda la koldosfera siempre dando ejemplo de practicar toto lo contrario de lo que predicáis...

user Bep Bo | Hace 6 meses

XoroiVaya por delante que ya he dejado constancia de que me parece perfecto que hayan expulsado a esta patética impresentable. Es más, han tardado demasiado. En cuanto a tu comentario, ningún partido como el sanchista, ningún partido como el de Ábalos, Claudia Montes y el "hermanísimo", para predicar sobre lo trabajadores que sois y los requisitos que hay que exigir para acceder a la función pública a todas la jésicas que tenéis colocadas por ahí... Menudo crack que estás hecho jajajajaja, vosotros siempre dando ejemplo. Y el que hacía la "selección" de personal era el graduado Koldo licenciado como portero de "club de alterne" (por decirlo finamente) que les ponía a las jesicas el listón pero que muy alto ("saber leer y escribir")... Menudo ridículo campeón, como para que encima vayas presumiendo e intentando dar lecciones por ahí...

user Josep Pons | Hace 6 meses

RokurutaIdò així, a sa "massa de votants" des govern sanchista-comunista i aliats, vos representen a la perfecció treballadors com David Sánchez que no sabia ni a on tenia s'oficina endollat a sa diputació de Badajoz i tributant a Portugal, Ábalos, ses Jésicas, Claudia Montes i companyía, Sánchez, Santos Cerdán, el Tito Berni, Koldo, Leire Diez, Bergonya, es Vicepresident canari que prometia tota casta de favors a un narco libanès, Pardo de Vera, Armengol i tota la koldosfera... tots aquests valen moltíssim... I consti que açò no lleva que Medrano sigui una impresentable de cap a peus, pèrò alguns fanàtics d'esquerra haurieu de mirar es vostro entorn abans de rallar tant.

user Maja | Hace 6 meses

Se acabó la pesadilla. Todo lo de Medrano ha sido un fiasco. Con su típica verborrea hueca y superficial hizo de encantadora de serpientes para encandilar a 3-4 incultos. Fue su manera espuria de conseguir un sueldo como no lo había tenido en su vida.

user ;)) | Hace 6 meses

Por los comentarios que han escrito esta mujer es el reflejo de la clase política que tenemos, da igual que sea vozx o popó o ptoe o... Alguno honrado pero o le cambian o lo apartan.

user Postalaiotic | Hace 6 meses

Ara, Menorca celebrarà, Sant Antoni, i es dia que na Mediano va partir !!

Lucho Artur Gavarro | Hace 6 meses

HansEl que ha fet aquesta senyora no té perdó: dos anys sense fer feina i cobrant com si res. El mínim seria que tornàs els doblers públics que ha cobrat sense fotre brot. Ara bé, d’aquí a desitjar la desaparició de tot un partit perquè no t’agrada... això ja és una altra cosa. Supòs que preferiu el PSOE d’Ábalos, Koldo, Santos Cerdán i els ERE d’Andalusia… o el PP de Matas, Bárcenas, Mazón i tota la colla. Aquests sí que han durat i ens han deixat el país ben net, eh? Critiquem el que s’ha de criticar, però respectem el vot de la gent. Que això encara és una democràcia, no?

user ciutadaciutadella | Hace 6 meses

Han fet lo correcte ilo que havien de fer, fins i tot massa tard. Impossible oferir una imatge pitjor com a regidora i consellera M. de M. Amb aquesta dona dins Vox no necessitava enemics.

user Bep Bo | Hace 6 meses

Ja era hora de fer-te fora d'una vegada!!!! Quins paperots que fas Medrano. Mira, per dir-ho en ses teues mateixes paraules, s'única que ha tractat a tots es contribuents de Menorca amb una "indignidad insoportable" has estat tu Medrano, vivint des nostros impostos sense fer res. I Vox no t'ha tractat a tu amb cap "indignidat insoportable", massa bé t'ha tractat pel que fas. I ara, per respecte a tots es menorquins, hauries de demanar disculpes i aplegar des Consell i de s'Ajuntament de Ciutadella d'on cobres per no fer res de res de res. Sa indignitat "insoportable" és que no tenguis sa mímima decència de dimitir.

user Rokuruta | Hace 6 meses

Quin greu me sap. Esper que la posin a liderar qualsevol projecte ultra que aparegui, vista sa seua capacitat i resultats assolits. MdeM, has sabut representar sa teua massa de votants com ningú, gràcies per sa teua tasca.

user Nordico | Hace 6 meses

Siempre drama con esa dama.

user Talayot | Hace 6 meses

Ohhhh, que pena! Para una que había que trabajaba menos aún que su jefe además con lo mismos principios, ninguno.

user felvalent | Hace 6 meses

Se ve que había una conspiración a escala planetaria para intentar que esta pésima actriz trabajase un poco a cambio del dinero de los menorquines y de los ciutadellencs que se embolsa todos los meses. Por lo demás, siempre hace lo único que sabe hacer: NADA más que ponerse en evidencia y montar un pollo detrás de otro. Y hágase mirar esa prepotencia narcisista tan aguda que parafraseando a Luis XIV más conocido como "el Rey Sol", la hizo caer una vez en el patético ridículo de exclamar "Vox soy yo", tal y como ha quedado reflejado en la hemeroteca. Porque lo que ya puede proclamar es que de Vox la han sacado y ha tenido que salir por la puerta trasera. En Menorca si se vuelve a presentar ahora que se ha dado a conocer, de los 3.000 votos que tuvo no creo que tuviera más que 3 o 4 contando el suyo.

user felvalent | Hace 6 meses

Medrano llegaba tarde... cuando llegaba. Ya se publicó en su momento cuando tenía dedicación exclusiva (60.000 euros al año) la bochornosa "falta de acción de Medrano al frente de su departamento (del Consell)... desde que tomó posesión hace 122 días, sólo en 40 días aparecen actos en su agenda pública. «De hecho, julio, agosto y mitad de septiembre aparecen totalmente en blanco»". Y también fue noticia su absentismo en el ayuntamiento de Ciutadella, elegida en mayo presentó su primera iniciativa a un Pleno... 7 meses después... ¡¡A finales de diciembre!! Y decía que desde Vox la trataban con "indignidad insoportable" porque la instaron a trabajar y por eso se revolvió contra su propio partido porqué le llamaron la atención y la querían hacer cumplir sus obligaciones. Misión imposible. Ahora está expulsada como se merece.

user felvalent | Hace 6 meses

M. de M., aparte de no dar un palo al agua, se comporta como una niña pequeña mimada y caprichosa que ha perdido el norte y los estribos, en vez de como una persona adulta. Y con la que está cayendo lo poco que hace es tremendamente negativo. Solo sirve para restar y patalear cuando no se sale con la suya. Es de echarla fuera es lo mejor que podían hacer desde Vox. Por sus actos parece que su educación ha sido muy descuidada y se ha quedado completamente sola porque la gente no sigue a quién da ejemplos tan tremendamente malos como el que está dando.

user Josep Pons | Hace 6 meses

Com diu sa glossa... «Ella mai no s'equivoca. Ella té s'enteniment. Ella és un ser eminent. És es partit que provoca! I tot açò, per tanoca. Pensa que s'assetjament és dir-li diàriament: "fes sa feina que te toca!"» Un retrat brodat de na Medrano, que troba que dir-li que treballi es tractar-la amb "indignidad insoportable". Au torna per on vas venir, a fer res i embullar fil!!!

user CIUTADELLENC | Hace 6 meses

Maite Medrando sí que té bones raons per estar rebotada contra Vox, si fins i tot una vegada van tenir es mal gust i sa crueltat mental de demanar-li que treballés una mica i fins i tot li van demanar un informe semanal del que feia que era res, jajajajajaja. Fa poc, va partir abans d'acabar es Ple del Consell sa mateixa setmana que va aplegar bastant abans d'acabar es ple de s'ajuntament de Ciutadella des que cobra per assistir, sempre al·legant problemes de salut, pero es dissabte d'aquella mateixa setmana estava beníssim per anar a Madrid a intrigar i conspirar un poquet contra es seu ara ja expartit. Massa pàciencia han tingut amb aquesta vaga tan cínica, hi ha prou raons per haver-la expulsada dues o tres vegades.

user Antoni Marques | Hace 6 meses

Un altre capítol del "culebrón" Medrano Olives i nova exhibició d'absoluta falta d'ética de la tal Maite, que com sabia que no la tornaven a presentar s'havia girat la camisa. A aquesta dona tan irresponsable només l'interessa la cadira i omplir-se les butxaques amb els nostros doblers. Fins i tot uns quants que conec que la van votar estan més que farts d'ella i dels seus embulls. I ha donat un exemple tan flac que ha fet moltíssim més mal al seu propi partit del que ningú més li pugui fer mai. Ara el mal el farà on vagi. Ja era hora que la fessin fora!

Señor X Señor X | Hace 6 meses

Ya era hora!!! ahora solo falta que de vuelva todo el dinero que se le ha pagado cada mes POR HACER ABSOLUTAMENTE NADA!!!!

user Josep Pons | Hace 6 meses

Su lema hasta ahora parecía ser "antes morir que trabajar". Y luego encima traicionó a los electores, que votaron a esta completa desconocida porque iba en las listas del partido por el que se presentaba, porque en Menorca apenas la conocía nadie. La Medrano, con su gandulería, conflictividad permanente y pésimos ejemplos, ha hecho méritos más que suficientes para que la expulsen. Ahora como de costumbre, se pillará uno de sus tremendos berrinches y dará uno de sus espectáculos de mala educación y resentimiento.

user Hans | Hace 6 meses

Esper que aquesta tropa de Vomivox els hi passi com es de Ciudadanos,toquen poder duren res.......ara es votants s´ho poden mirar votar aquesta gent

user Josep Pons | Hace 6 meses

Por fin, esta impresentable perezosa engreída ha sido licenciada con deshonor.

user Jaume | Hace 6 meses

A ver en que Chiringuito se mete ahora...porque trabajar más bien poquito

user Marti Pascual | Hace 6 meses

El que no poc entendre com sa gent la va poder votar, si esteu cantat com acabaria tot

Fart Boni | Hace 6 meses

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

user Spiderman | Hace 6 meses

si no la aguantan ni en vox menudo personaje debe ser....

Carrickfergus Carrickfergus | Hace 6 meses

Esa portada del Menorca creo que alegra a toda la isla menos a tres o cuatro. Tarde, se podría haber hecho antes, pero creo que todo el espectro político coincide en que hay actitudes que se deben castigar.

user Xoroi | Hace 6 meses

Tots els fatxapobres que votau a vox espèr que veieu que són lo mateix de lo mateix, aquesta ha vingut a no fotre res i ha tindre dos sous i a viure que són dos dies i els de Mallorca igual, ni amb la ditxosa bandera es poden tapat les seves vergonyes.

user Victor 8F | Hace 6 meses

Anda que se lo han pensado........ que decepción con esta mujer. Espero que para la próxima escojan mejor a sus candidatos.

Relacionado
Lo más visto